chat


Get your own Chat Box! Go Large!

środa, 21 grudnia 2011

Hejka ;)

Ha,ha Pada u nas śnieeg! Dzisiaj wracam ze szkoły z moimi koleżankami i rzucałyśmy się śnieżkami! Ha,ha, ale było zabawy :) Co więcej, już za dokładnie 3 dnii WIGILIA! JUuuuuuuuuuupi! Zupa rybna mojej babcii mmmmm..... niebo w gębie :) (Święta spędzam z moimi rodzicami u mojej babci i tak od ponad 10 lat:), a ja mam 10 lat), wiecie co jeszcze? Dzisaj dostałam +5 z j. polskiego! Za opowiadanie fragmentu "Akademii pana Kleksa", a ja się wgl nie przygotowałam! Yeah! Co by tu jeszcze napisać? Aha dzięki wam, ogromne dzięki, że wchodzicie na mojego bloga, myślałam, że to będzie nie wybał, ale jadnak tak się nie zdażyło, więc wam dziękuję :) I ♥ was, że wchodzicie na mojego bloga ;) W następnym poście, będzie "Jak zrobić ♥ na klewiaturze", i nie tylko, więc do zobaczenia :)

                                                            Do zobaczenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz