chat


Get your own Chat Box! Go Large!

sobota, 10 grudnia 2011

To już koniec

"To już koniec pięknej przygody z msp" Napisała tak AnanaseQ na swoim blogu i ja też muszę to napisać, ale własnymi słowami "Żegnajcie, mam nadzieje, że wrócę jeszcze kiedyś na msp:("  Bloga nie usuwam, bo nie warto, mam coraz więcej wyświetleń :D I dziękuję wam bardzo, że wchodzicie, przynajmniej na chwilkę na mojego bloga, to wiele dla mnie znaczy :), nie wiedziałam nawet, że będę miała na miesiąc ponad  100 wyświetleń! Wiem, pewnie myślicie, że oszalałam i, że to jest mało, ale nie jestem zbytnio znana na msp i to chyba dlatego, ale nie ważne, po prostu no dziękuję wam jesteście kochani, mam nadzieje, że będziecie wchodzić jeszcze na mojego bloga i dojdę może do 200 wyświetleń na miesiąc :) To narazie tyle, no to na koniec "PA PA MSP-OWICZE" Pamiętajcie, że blogusia nie usuwam :D będą jeszcze jakieś posty :) A na koniec zdjęcie, jak to zwykle :)



                          Krótko mówiąc, Żegnajcie ! :( Powodzenia na msp:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz